Książkowe postanowienia noworoczne

stycznia 01, 2018



Z okazji Nowego Roku, najczęściej 1 stycznia pada wiele deklaracji, postanowień i przyrzeczeń. Ja też takowe poczyniłam. Oczywiście książkowo-blogowe.

1. Obiecuję przeczytać wszystkie książki, które mam na półce - moje wprawne obliczenia pokazały, że tych nieprzeczytanych zostało około 45, więc to nie będzie łatwe zadanie, zwłaszcza, że najpewniej będą przybywały nowe, ale mam nadzieję, że mi się uda!

2. Nie wszystkie książki, które przeczytałam w ubiegłym roku doczekały się recenzji. W tym roku postaram się znaleźć czas, żeby opisywać wszystkie, które skończę czytać. Nie będzie to łatwe, bo z racji pracy i innych obowiązków czasu na przyjemności jest bardzo mało, ale chciałabym, aby każda książka doczekała się kilku słów na swój temat. 

3. Mam zamiar postarać się o logo na bloga. I to prędzej niż później!

4. Pomyślę również o jakimś cyklu, który na stałe zagości na blogu. Nie chcę powielać pomysłów, jakie pojawiły się na innych blogach, bo są naprawdę interesujące i oryginalne. Chcę stworzyć coś swojego, co Wam również się spodoba.

5. Liczę, że wkrótce pojawią się również wywiady z pisarzami. Pracuję właśnie nad ciekawymi pytaniami, dlatego wypatrujcie zapowiedzi takich postów.

Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować powyższe plany. A Wy macie jakieś noworoczne postanowienia, niekoniecznie związane z książkami?  

You Might Also Like

0 komentarze

Szukaj na tym blogu

Like us on Facebook

Flickr Images